menusearch
mamasen.ir

انصاری به شدت پیگیر وعده‌هاست

جستجو
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۶:۱۰:۳
۱۴۰۲/۷/۹ یکشنبه
(0)
(0)
انصاری به شدت پیگیر وعده‌هاست
انصاری به شدت پیگیر وعده‌هاست

از حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی سابق رئیس جمهور و وزیر فعلی تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر قبلی هیئت دولت به ممسنی و رستم دو سال می‌گذرد. سفری که قرار بود اولویت آن راه اندازی کارخانه قند ممسنی باشد.

دو سال قبل بود که مجید انصاری وکیل مردم در بهارستان از پیگیری سد پارسیان تا حصول نتیجه و تاکید استاندار فارس و اهتمام وزارت نیرو برای اجرای این طرح خبر داد.

انصاری تکمیل بیمارستان رستم با کمک ۵۰ میلیاردی هیئت دولت به این مرکز بهداشتی درمانی، راه اندازی کارخانه قند ممسنی و تکمیل راه مواصلاتی شیراز اهواز در محدوده شهرستان رستم را از مصوبات پر امید سفر قبلی هیئت دولت برشمرده بود.
در سفر پیش رو هیئت دولت به استان فارس بیمارستان رستم راه اندازی خواهد شد، و خبرها حاکی از آن است کارخانه قند ممسنی در فاز اول و تصفیه شکر سفید از شکر قهوه ای نیز مجدد راه اندازی می‌شود. بخش های از جاده مواصلاتی شیراز اهواز در حد فاصل، ده نو تا پوزه سورنا و پل بریم تا کوپن نیز در حال تکمیل شدن است.

اما سد پارسیان که در بودجه تملک و دارایی ۱۴۰۲ تنها یک میلیارد تومان سهمیه گرفته است در اما و اگر به سر می‌برد. سدی که یک میلیارد بودجه تخصیصی از تملک و دارایی ها هزینه نگهداری تاسیسات قبلی ایجاد شده آن است.
در کنار طرح های یاد شده بخش عمده ای از تاسیسات ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به دشت بچه بازار کوپن در راستای سیراب سازی ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه نیز انجام شده است.

در سوی دیگر ما واریانت بوان_مشایخ_شیراز در خواب عمیق به سر می‌برد، بزرگراه اصفهان شیراز گناوه که از دل شهرستان ممسنی می‌گذرد نیز در سکته مغزی و تشنج ارادی برای ساخت روزگار را سپری می‌کند.
روستاهای بالمنگان،دره تلخ راشک، دهگپ محمودی، بلوطک و گورک در بخش دشمن زیاری سرگردان و بلاتکلیف از وضعیت سد پارسیان هستند. سدی که بولتون های خبری از هزینه کرد ۱۱۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱ در آن خبر داده بودند.

از سوی دیگر در آستانه راه اندازی بیمارستان رستم‌ جنگ سیاسی برای به نام کردن خواسته به حق مردم ادامه دارد. چندی پیش بود که نوذر شفیعی نماینده سابق ممسنی از اقدامات خود برای بیمارستان رستم گفت. و اما افرادی نیز پیشرفت بیمارستان رستم را مدیون زحمات گودرزی نماینده سابق ممسنی و رستم می‌دانند.